Fatty Liver treatment natural in urdu | Dry Fruits for Fatty Liver

Fatty Liver treatment natural in urdu | Dry Fruits for Fatty Liver


Fatty Liver treatment natural in urdu


 

اخروٹ فیٹی لیور کے مریضوں کے لیے بہترین علاج ثابت ہوتا ہے ، اسے کیسے استعمال کرتے ہیں  آگے پڑھیں

ماہرین کے مطابق اخروٹ کا استعمال فیٹی جگر کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

 

لیکن اگر لوگ اپنی خوراک کے بارے میں لاپرواہ ہیں ، تو وہ جگر کی بیماری میں مبتلا ہونے سے ڈرتے ہیں۔ بہت سے لوگ اس وقت غیر الکحل فیٹی جگر کی بیماری میں مبتلا ہیں۔ ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن کی رپورٹ کے مطابق پاکستان  اور بھارت میں سالانہ 10 لاکھ سے زائد لوگ جگر کے مرض میں مبتلا ہیں۔ اس بیماری میں مبتلا افراد کو جگر کی سوجن یا سکڑنے کا خدشہ ہے۔ ایک ہی وقت میں ، اگر بروقت علاج نہ کیا گیا تو ، سروسس اور جگر کے کینسر کا خطرہ ہے۔

 

فیٹی جگر کے مریضوں کو کھانا ہضم کرنے میں دشواری ہو سکتی ہے ، اس لیے انہیں ہر چیز کھانے کی اجازت نہیں ہے۔ تاہم ماہرین کے مطابق اخروٹ کا استعمال فیٹی جگر کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

 

اخروٹ کس طرح فائدہ مند ہے:

 جگر جسم کے میٹابولک عمل کو مکمل کرنے میں بہت اہم کردار ادا کرتا ہے۔ ماہرین صحت کا خیال ہے کہ اخروٹ میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈ وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ وضاحت کریں کہ یہ عنصر جگر کو صحیح طریقے سے کام کرنے میں مدد کرتا ہے۔

 

اخروٹ فیٹی جگر کے خطرے کو کم کرتا ہے:

 ماہرین صحت کے مطابق کئی تحقیقوں میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ جو لوگ الکحل یا کسی دوسری قسم کا نشہ نہیں پیتے ، اگر وہ اخروٹ کھاتے ہیں تو فیٹی جگر کا خطرہ بہت زیادہ کم ہو جاتا ہے۔ .

 

زہریلے مادوں کو دور کرتا ہے:

 کہا جاتا ہے کہ اخروٹ میں ایک قسم کا امینو ایسڈ ہوتا ہے جو جسم میں موجود زہریلے مادوں کو نکال دیتا ہے۔ اس سے جگر پر بوجھ کم ہوتا ہے۔ ایک ہی وقت میں ، یہ خشک میوہ وٹامن-ای سے بھرپور ہے جو جگر کے خراب خلیوں کی مرمت میں مدد کرتا ہے۔

 

 اخروٹ کیسے اور کتنا استعمال کریں

اخروٹ فطرت میں گرم ہے ، اس لیے اس کے زیادہ استعمال سے گریز کیا جانا چاہیے۔ ایک دن میں مٹھی بھر اخروٹ نہ کھائیں۔ اخروٹ کو استعمال کرنے سے پہلے تقریبا 4-5 گھنٹے پانی میں بھگو دیں۔

 

آپ یہ خشک میوہ کھا سکتے ہیں:

 خشک میوہ جات کو ان میں موجود صحت کی خصوصیات کی وجہ سے سپر فوڈز کے زمرے میں رکھا جاتا ہے۔ یہ فیٹی جگر کے مریضوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اخروٹ کے علاوہ بادام اور کشمش کھانے سے جگر کی سوجن اور چربی بھی کم ہوتی ہے۔



Post a Comment

0 Comments