آصف علی زرداری ، بلاول کا شہید بھٹو کو شاندار خراج تحسین پیش کرتے ہیں

 

آصف علی زرداری ، بلاول  کا  شہید بھٹو کو شاندار خراج تحسین پیش کرتے ہیں


آصف علی زرداری ، بلاول  کا  شہید بھٹو کو شاندار خراج تحسین پیش کرتے ہیں

اسلام آباد: سابق صدر پاکستان اور صدر پاکستان پیپلز پارٹی پارلیمنٹیرینز (پی پی پی پی) آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ پیپلز پارٹی کے بانی شہید ذوالفقار علی بھٹو (زیڈ اے بھٹو) کا فلسفہ اور نظریہ ہمارے لئے رہنمائی ہے اور پیپلز پارٹی اس تحفظ کو برقرار رکھے گی۔

ملک میں پارلیمانی نظام۔

انہوں نے شہید ذوالفقار علی بھٹو کی یوم شہادت کے موقع پر ہفتے کے روز ایک بیان میں کہا کہ "پیپلز پارٹی اس اصول پر کبھی سمجھوتہ نہیں کرے گی  کیونکہ  دراصل لوگ  ہی طاقت کا سرچشمہ ہیں۔"

آصف علی زرداری نے کہا ، "آج ہم ملک اور اس کے آئین کے دفاع کے لئے اپنے عزم کا اعادہ کرتے ہیں۔ پیپلز پارٹی نے 1973 کا آئین دیا اور 18 ویں ترمیم کے ذریعہ اسے اپنی اصل شکل میں بحال کیا اور عوام سے قائداعظم کی صوبائی خودمختاری کا وعدہ پورا کیا ، انہوں نے مزید کہا کہ پیپلز پارٹی 18 ویں کے خلاف ہونے والی تمام سازشوں کو شکست دے گی۔ ترمیم

انہوں نے کہا کہ قائداعظم نے اس قوم کو شکست کی راکھ سے تعمیر کیا اور تباہ حال عوام کو اپنے حقوق کے لئے جدوجہد کرنے کی آواز اور ہمت دی۔ انہوں نے کہا ، "انہوں نے سیاست میں رجحان کو تبدیل کیا اور لوگوں کی حکمرانی قائم کی اور دنیا کو دکھایا کہ عوام کا حقیقی رہنما موت کو فضل کے ساتھ قبول کرتا ہے لیکن اصولوں پر سمجھوتہ نہیں کرتا ہے۔"

جبکہ پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ اس قوم پر مسلط کردہ آمروں اور ان کے منتخب کردہ بے نظیر میزائلوں نے اس کے نتیجے میں جمہوری ، معاشرتی اور معاشی تانے بانے کو تباہ کردیا ، اور عوام میں اقتدار کی منتقلی کے تمام فوائد کو ختم کرتے ہوئے اسے دوبارہ مرکوز کردیا۔ چند لوگوں کے ہاتھ۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہمیں شہید ذوالفقار علی بھٹو کی تعلیمات اور وژن کی طرف رجوع کرنے کی ضرورت ہے اور ملک کو ایک بار پھر حقیقی جمہوریت کی راہ پر گامزن کرنے کی ضرورت ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان ایک متحرک معیشت اور معاشرے کی حامل ایک فلاحی ریاست ہوتی ، جسے دنیا میں ایک ماڈل ،  ماڈل مسلمان ملک کے طور پر دیکھا جاتا ، اگر وزیر اعظم شہید ذوالفقار علی بھٹو کو پھانسی نہ دی جاتی۔

شہید ذوالفقار علی بھٹو کو شاندار خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے ، پیپلز پارٹی کے چیئرمین نے کہا کہ جن لوگوں نے شہید ذوالفقار علی بھٹو کو حقیقت میں شہید کیا انھوں نے ہمارے بانی باپ دادا کے خوابوں کا قتل کیا اور پاکستانی نسلوں کے مستقبل کو بحال کیا۔

بلاول نے کہا کہ شہید ذوالفقار علی بھٹو ایک مثالی رہنما تھے جنہوں نے مساوی معاشی ، سیاسی اور جمہوری ڈھانچے کی بنیاد رکھی تھی۔ "آج ہم جن چیزوں کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں ، جیسے آفاقی استحکام ، آئین کے تحت مساوات کی آئینی ضمانتیں ، تحریک آزادی ، مذہب ، سیاسی وابستگی کے حق ، اور اتحاد کو 1973 کے متفقہ طور پر منظور کیے گئے آئین کے تحت ضابطہ اخط کیا گیا۔ 1973 کا انتقال آئین آج تک اس ملک کی سب سے بڑی جمہوری کامیابی ہے۔ اس نے شامل کیا.

انہوں نے کہا کہ بھٹو شہید کی پالیسیاں بہت سارے صنعتی ، معاشی اور تجارتی منصوبوں کے قیام کا باعث بنی ہیں جنھوں نے بہت سے لوگوں کے ہاتھوں میں دولت کو دوبارہ تقسیم کرکے ملک میں انقلاب برپا کردیا تھا۔

بلاول نے عہد کیا کہ ان کی جماعت اپنے بانی شہید ذوالفقار علی بھٹو اور شہید محترمہ بینظیر بھٹو کے مشن کو جاری رکھے گی ، مضبوط ، جمہوری ، مساوات اور ترقی پسند پاکستان کے لئے جدوجہد جاری رکھے گی۔

Post a Comment

0 Comments